Etichete

, , , , ,

Despre Eurovision, nu pot spune ca am o parere extraordinara, mai ales avand in vedere profilul castigatorilor acestui concurs din ultima vreme.

S-a intamplat sa vad si eu in seara aceasta de 8 martie preselectia din Romania. Recunosc ca nu ma pricep foarte bine la muzica, dar au fost cateva voci care mi-au placut.

Nu prea am inteles eu cum de cei de la Rednex reprezinta Romania, dar ma rog, chiar daca a trecut vremea peste aceasta formatie, acest lucru nu poate decat sa ne onoreze. :).

Iata si rezultatele in finala Romaniei la Eurovision:

Locul 3 – Ovidiu – 15 puncte;

Locul 2 – Luminita Anghel – 18 puncte; „A million stars” ;

Locul 1 – Voltaj – „De la capat” 24 puncte. 

Astfel, Voltaj merge mai departe la finala Eurovision Viena. Succes!

Versurile sunt frumoase:

– pentru Broscoiul fericit –

Recunosc insa ca cel mai mult mi-a placut momentul Ruslanei,

o cantareata plina de energie:

Asadar, sa vedem ce va fi!

Oricum … Que sera … sera!

 

