Etichete

, , , , ,

Marturisesc ca nu m-am uitat la emisiunea „Sunt celebru, scoate-ma de aici!”,

dar am inteles despre ce este vorba de la colegi si in momentele in care ma plimbam cu telecomanda, de pe un canal pe altul si mai poposeam putin si pe ProTV.

Din cate am vazut eu si din cate am inteles, este vorba despre un realty show dragut in care persoane cunoscute din Romania trec prin situatii limita, undeva in jungla si nu pe platourile din Buftea, cum mai zic unii carcotasi.

Dar, sa revenim la oile noastre, la celebritate zic …

Astazi, intr-un tramvai superaglomerat

tren_aglomerat_1225974149(Sa nu disperam caci o legea de ale lui Murphy spune ca oricand se poate sa fie si mai rau! 🙂

din capitala noatra draga, mi-a fost sa aud bancul zilei:

Un pustan de vreo 12-13 ani voia sa coboare si el in statie la Crangasi … dar ce credeti ca avea vreo sansa? Ti-ai gasit! Si atunci, saracul de el a gasit o solutie cum numai lui putea sa-i treaca prin cap:

A inceput sa gesticuleze si sa strige:

Sunt celebru, scoateti-ma de aici!” 🙂

Atunci, cei din jurul lui au izbucnit in ras si i-au facut loc.

