Etichete

, , , ,

Astazi, in taxi am auzit

melodia lui Dan Bittman „Si ingerii au demonii lor”:

si desi nu prea ma pricep eu la muzica,

mi-a placut. 🙂

Da mi-a placut si melodia

si videoclipul

si ritmul mai rock asa …

Se pare ca

Dan Bitmann nu se lasa!

Iar versul din refren

mi-a amintit de … Eminescu:

si a lui poezie

INGER SI DEMON

„…
In biserica pustie, lânga arcul în parete,
Genuncheata sta pe trepte o copila ca un înger;
Pe-a altarului icoana, în de raze rosii frângeri,
Palida si mohorâta Maica Domnului se vede.

Cufundat în întuneric, lânga-o cruce marmurita,
Intr-o umbra neagra, deasa, ca un demon El vegheaza,
Coatele pe bratul crucii le destinde si le-asaza,
Ochii cufundati în capu-i, fruntea trista si-ncretita.

Ea un înger ce se roaga � El un demon ce viseaza;
Ea o inima de aur � El un suflet apostat;
El, în umbra lui fatala, sta-ndaratnic rezemat �
La picioarele Madonei, trista, sfânta, Ea vegheaza.

inger-si-demon-desen-in-creion

O, nu-i umbra ei aceea � este îngeru-i de paza;
Lânga marmura cea alba vad fiinta-i aeriana.
Peste viata-i inocenta, viata lui cea sfânta plana,
Lânga dânsa el se roaga, lânga ea îngenuncheaza.

 

Te iubesc! � era sa strige demonul în a lui noapte,
Dara umbra-naripata a lui buze le înmoaie;
Nu spre-amor,spte-nchinaciune el genunchii-si încovoaie
Si asculta dus din lume a ei dulci si timizi soapte.”

Eu zic ca este clar ca „si ingerii au demonii lor” …

