Etichete

, ,

Intr-o zi, pe la amiază,

Doua ciori frumoase foc

Stau bland si filozofează

Cum ca n-au avut noroc:

Una zice-n stil baroc:

– „Draga mea, surata,

Tu, cea minunata,

As vrea sa ma confesez:

2ciori

(Fotografia – din arhiva personala – by Meimei)

Nu vreau sa te enervez,

Cu ale mele probleme,

Dar eu am doua dileme …”

„Haide, zi, mai surioara!”

Croncani cealalta cioara,

„Ce durere te apasa?

Hai, te rog,

Focul ti-l varsa!”

„-Asadar, prima dilema:

Ce ne curge noua-n vena:

sange negru, rosu, albastru,

verde, galben sau sihastru?”

Si dilema urmatoare:

„- Sa-ti zic durerea mea mare:

Cand am poposit pe-un tei,

Ma-ntrebam, fara temei,

Suntem oare vinovate

Ca ne-am nascut colorate?

– Daca albe ne nasteam,

Porumbei noi ne numeam?”

„- Apoi draga surioara,

Asta nu stiu sa-ti zic eu …

Intreaba-l pe Dumnezeu!”

(M. P)

